luni, 20 decembrie 2010

Mesaj



Ma numesc Andrei si sunt autorul acestui blog.De foarte putin timp am facut procedeul de 21 de zile ( http://messia.heavenforum.com/noutati-fisiere-f4/procedeul-de-21-de-zile-t430.htm ) in care mi s-a revelat in vis urmatoare mesaje care sunt importante pentru toti romani.  Fie ca fiecare sa primeasca dupa deschiderea inimii sale si dupa voia lui Dumnezeu atat mesajul ce urmeaza cat si toate cele ce vor veni.


 In timp ce dormeam din diferite vise m-am trezit deodata ca mergeam prin umbra unor copaci catre o banca.Era ca si cum stiam unde merg.Mergand am poposit langa o banca pe care era asezat un prieten de al meu pe care l-am salutat si m=am asezat.In spatele nostru era o prietena care statea tot pe o banca. La un moment dat prietena noastra il intreaba pe prietenul meu sa imi zica cele 2 vesti. El a zis ca mi le v-a spune.

 Si in primul mesaj mi-a zis:

 ''In scurt timp Fecioara Maria le v-a spune romanilor sa isi intoarca fata catre Dumnezeu pentru ca vor urma mari nenorociri. ''

Iar apoi mi l-a zis pe cel de al doilea mesaj : In scurt timp Fecioara Maria le v-a spune romanilor ca cine nu e cu Dumnezeu v-a muri.'' 


            In ultimul vis avut in penultima  noapte de procedeu se facea ca eram intr-un vagon de tren, singur. La un moment dat am simtit o prezenta langa mine, cu toate ca nu puteam vedea nimic. O voce mi-a spus:  <In urmatoarea perioada trebuie sa ai chakrele deschise pentru ca energia Duhului Sfant sa circule prin tine>. Si eu am fost testat daca Duhul Sfant circula prin mine,  exact in astral, cand dormeam. Si am simtit totul. Am simtit ca nu am corp si totusi am simtit si fizic o energie care trece prin mine.  In momentul in care simteam energia a aparut o mancarime langa buza.Atunci m-am incordat ca sa nu ma scarpin stricand atunci totul. Dar mi s-a spus apoi sa stau relaxat si am stat. Vocea a continuat mesajul: <E important sa ai chakrele deschise si sa nu fie blocate pentru ca Duhul Sfant sa poata intra in tine si energia  kundalini sa se miste  libera>.  Dupa ce a pronuntat cuvantul kundalinii m-a apucat un tremurat asemanator unui mare cutremur care te trezeste din somn.
[nota: daca Duhul Sfant coboara, iar chakrele lui nu sunt deschise si suficient de purificate se intampla fenomenul de combustie spontana], sa lucram sa ne deblocam aceste chakre si sa le mentinem deschise, acesta este cel mai important lucru pe care trebuie sa-l intelegem.


 Deci aveti grija si lucrati atat sa va deschideti toate chakrele cat si sa lucrati sa le mentineti deblocate.Pentru ca pe masura ce v-a curge timpul mai multa energie v-a intra in voi si veti fata fata nivelului tot mai ridicat de energie care vine spre pamant.